HİZMET ŞARTLARI

REZERVASYON, ÖDEME, İPTAL ŞARTLARI, İADE KOŞULLARI

Rezervasyonun yapılması ile eft, havale, kredi kartı, mail order vb. şekilde işletmemize ödenen kiralama bedelinin ön ödeme miktarı, yapılan iptallerde hiçbir şekilde GERİ ÖDENMEZ. Bu ödemenin tamamı mülk sahibine ön ödeme olarak yapılmıştır. İptal durumunda, hem anlaşmalı olduğumuz mülk sahibi hem de işletmemiz aynı taşınmaz mülkü tekrar kiralama kabiliyetini kaybedeceği için anlaşmalarımız gereği bu karar alınmıştır. Eğer kaldıysa; geriye kalan miktarı, taşınmaz mülke girişte peşin olarak tarafımıza ödemeniz gerekmektedir.

Diğer koşullar:

1) Rezervasyon için gönderilen ön ödemenin iadesi yoktur.

2) Müşterinin kiralama bedelinin tamamını önceden ödemiş olması durumunda, ödeme yaptığı andan itibaren ziyaretine 30 gün kalıncaya kadar yapılan iptallerde ödenmiş olan bedelin %30 (yüzde otuz)u geri ödemeyecektir.  Geri kalan %70 (yüzde yetmiş)i 15 iş günü içerisinde bildireceğiniz hesap numarasına iade edilecektir. Bankacılık ve transfer masrafları da bu paranın içerisinden karşılanacaktır.

3)Rezervasyon iptali kiralanan mülke giriş tarihinden 15 gün veya daha az bir zaman önce gerçekleşir; giriş yapılmazsa, hiç konaklama olmasa dahi ödenmiş olan toplam kiralama bedeli müşteriye iade edilmez.

4)Müşterinin, kalan ödemeyi önceden belirlenen tarihte yapmaması halinde, VİLLASİNDALAMAN söz konusu rezervasyonu iptal etme, oranı ve tutarı ne olursa olsun daha önce ödenmiş olan ücreti geri ödememe ve bahsi geçen mülke başka rezervasyon alma hakkını saklı tutar. Rezervasyon iptalleri, yazılı talebinizin (elektronik posta veya iadeli taahhütlü mektup ile) VİLLASİNDALAMAN’a ulaştığı andan itibaren geçerlidir. Telefon yolu ile yapılan rezervasyon iptallerinin geçerliliği kesinlikle yoktur.

5)Kredi kartı ile yapılan ödemelerin iade işlemlerinden dolayı ortaya çıkacak olan, Türkiye Cumhuriyeti Devleti, bankalar vb finans kurumları tarafından yüklenecek olan maddi zarar, komisyon ücreti gibi maliyetler müşteriye iade edilecek tutardan karşılanır.

6)Müşterinin konaklayacağı yere yerleştikten sonra, sözleşmenin süresi dolmadan mücbir sebeplerle dahi olsa kiralama süresinin tamamını doldurmadan çıkış yapması gerekirse VİLLASİNDALAMAN’a ödediğiniz hiçbir bedel geri ödenmez.

7)Rezervasyonunuz herhangi bir sebeple VİLLASİNDALAMAN tarafından iptal edilirse bu durum en kısa sürede müşteriye bildirilecektir. Rezervasyonun iptal sebebi VİLLASİNDALAMAN ve / veya mülk sahibi kaynaklı ve mücbir sebepler dışında ise, VİLLASİNDALAMAN portföyünden uygun seçenek bulunamaması durumunda alınan para müşteriye iade edilir.   

8)Bölgemiz kırsal alan ve sıcak iklime sahip olduğu için haşere ve çeşitli zararlılar olabilmektedir. Müşterinin ziyaretinizden önce taşınmaz mülklerimiz ilaçlanmakta olup, olumsuz bir olayla karşılaşılması müşteriye ücretini iade hakkı doğurmaz.

Müşterinin kusurundan kaynaklanan bir sebep veya usulüne uygun olarak yazılı bildirim yapılmaksızın sözleşmenin feshi durumları dahil olmak üzere kiralamaya sözkonusu mülklerin iş bu sözleşme taraflarının açık beyanıyla rezervasyon onayından itibaren geçerli olup, sözleşmeye sözkonusu mülklerin kullanılmamasından VİLLASİNDALAMAN sorumlu tutulamaz. Sözleşmede gösterilen bedelin tümü mülklerin kararlaştırılan teslim tarihinde muaccel hale gelip, VİLLASİNDALAMAN’ın bu yöndeki tüm hukuki hakları saklıdır.

HASAR DEPOZİTOSU

Her mülkün özelliğine göre farklı miktarda bir hasar depozitosu müşteriden tahsil edilecektir. Bu depozito miktarı rezervasyon işlemi esnasında müşteriye gönderilen ön sözleşme belgesinde yer alacaktır. Hasar depozitosu müşteriden, giriş günü nakit olarak tahsil edilecek ve müşteri ayrılmadan önce yapılacak kontrolde, sağlam olarak teslim edilen mülkün demirbaşlarında hasar, eksik vs. yok ise nakit olarak iade edilecektir. Müşterinin sözleşmede belirtilenden erken bir saatte ayrılmak istemesi veya zorunlu sebeplerle çıkış kontrolünün yapılamaması durumunda, depozito müşteriden alınacak bir hesap numarasına gönderilecektir. Kiralanan mülkte oluşan hasar, alınan depozitoyu aşan miktarda ise müşteriden bu hasarı ödemesi istenecek, aksi durumlarda yasal yollara başvurulacaktır.

YÜZME HAVUZLARI

Kiralık mülklerimizin yüzme havuzu ısıları; hava durumuna ve mevsimsel sıcaklığa göre değişkenlik gösterir, kiralamayı yapan müşteri, havuzun soğuk olmasından dolayı havuza girememesinden ve bu yüzden havuzu kullanamamasından dolayı VİLLASİNDALAMAN kesinlikle sorumlu tutulamaz. Kiralamayı yapacak olan müşteri, taşınmaz mülkü kiralayacağı tarihte hava durumunu öğrenmek için; Devlet Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden bilgi alabilirler.

ISITMALI YÜZME HAVUZLARI

Kiralamaya sunulan her taşınmaz mülkün yüzme havuzlarında ısıtma sistemi yoktur. Isıtma sistemi var ise bu durum mülkün detay sayfasında açık bir şekilde belirtilmektedir. Bazıları ücretli bazıları ücretsizdir. Bu da mülklerin detay sayfasında açık bir şekilde belirtilmektedir. Isıtmalı yüzme havuzlarının su dereceleri 26 santigrat ile 29 santigrat arasında değişiklik göstermektedir. Kaplıca veya ılıca gibi kaynak suyu olmayıp bu tip yerlerdeki gibi kaynar su veya çok sıcak su gibi kesinlikle değildir. Müşteri kiralamayı yaparken ve ısıtmayı ücretli olarak isterken bu durumu göz önünde bulundurmalıdır. Suyun sıcaklığı ile ilgili

ısıtma için ödemiş olduğu parayı geri talep eden müşteriye para iadesi yapılmaz. Villayı bu şekilde (havuz ısıtmalı) kiralayan müşteri bu gibi durumlardan dolayı havuzu kullanamamasından VİLLASİNDALAMAN sorumlu değildir, sorumlu tutulamaz. Ayrıca havuz ısıtmaları elektrik ile yapıldığından dolayı, elektrik idaresinden kaynaklanan elektrik kesintisi sebebiyle havuzun soğumasından VİLLASİNDALAMAN sorumlu değildir, sorumlu tutulamaz.

SORUMLULUKLARIMIZ

YAZİLLAM; kiralık taşınmaz mülkün belirlenen tarih ve saatte, temiz ve kullanıma hazır olarak müşteriye teslim edilmesinden sorumludur. Kiralık mülke girişte, eğer bozuk, çalışmayan herhangi bir eşya ya da aksaklık varsa müşteri tarafından VİLLASİNDALAMAN’a derhal bildirilmeli ve bu aksaklıkların giderilmesi talep edilmelidir. VİLLASİNDALAMAN bu talebi mülk sahibine ya da ilgili şirkete bildirecek ve en geç 48 saat içinde bu aksaklığın giderilmesini sağlayacaktır. VİLLASİNDALAMAN sorunun giderilmesinden sorumlu değildir; giderilmesine yardımcı olur. VİLLASİNDALAMAN, zamanında bildirilmeyen aksaklıklardan sorumlu tutulamaz. VİLLASİNDALAMAN, mülk sahibi ile müşteri arasında aracı durumundadır ve bu nedenle mülkte oluşabilecek aksaklıkların giderilmesinden sahibi sorumludur. Bunun dışında ortaya çıkabilecek ve müşterilerin kendi sorumluluklarında olan hiçbir kaza, hastalık, yaralanma, havuzda boğulma, ölüm, hırsızlık vb. kiralık mülkte olabilecek yangın, hırsızlık vb. olaylardan ve kazalardan VİLLASİNDALAMAN sorumlu tutulamaz. Müşterinin kiralık mülke ulaşmasında, geri dönüşlerinde, konaklaması sırasında üçüncü şahıslardan / firmalardan alacakları gezi, alışveriş, yiyecek, içecek, eğlence, ulaşım, seyahat, rehberlik hizmetleri gibi herhangi bir servisten dogğacak sorunlardan VİLLASİNDALAMAN kesinlikle sorumlu olmayacaktır. Müşteri, kiraladığı mülkten ayrıldıktan sonra, kaldığı süre içerisinde VİLLASİNDALAMAN’a bildirmediği bir aksaklık ya da arıza nedeni ile alamadığı bir hizmet için herhangi bir hak ya da geri ödeme talep edemez.

FATURA – VERGI·

VİLLASİNDALAMAN web sayfasında yayımlanan hiç bir villa, ya da hiç bir apart, hiçbir daire VİLLASİNDALAMAN’a ait değildir. Her mülkün sahipleri farklı kişilerdir, şahıslardır, kurumlardır, şirketlerdir. VİLLASİNDALAMAN, kişilerin, şahısların, kurumların, şirketlerin, taşınmaz mülklerini müşteriye kiralamak için aracıdır (komisyoncudur), bu nedenle VİLLASİNDALAMAN, sadece aracılık (komisyonculuk) faturası keser. Yani müşterinin ödediği ücretin içerisinden, belirli bir aracılık (komisyonculuk) kârı kazanır ve bu kâra fatura keser. Diğer geri kalan kâr mülk sahibinin kârı olduğundan dolayı, geri kalanına fatura kesmez. Geri kalan miktar villa/apart/daire sahibinin sorumluluğundadır. VİLLASİNDALAMAN, sadece kendi kazandığı kâra karşılık fatura kesmekle yükümlüdür, üçüncü şahısların, kurumların, kişilerin, şirketlerin kazandığı kâr için fatura kesmez, bundan kesinlikle sorumlu değildir, sorumlu tutulamaz.

MÜŞTERİLERİN SORUMLULUKLARI

Müşteriler kiralık mülkü, havuzu, bahçe mobilyalarını, kendilerine çalışır ve sağlam durumda teslim edilen tüm elektrikli ve elektronik eşyalar ile diğer mobilyaları temiz kullanmakla yükümlüdür. Müşteriler kendilerine temiz teslim edilen tüm mutfak eşyalarını aynı şekilde temiz bırakmak zorundadır. Kiralanan mülkte çıkış günü tüm çöpler atılmış ve bulaşıklar yıkanmış şekilde teslim edilmelidir. Aksi durumlarda ve mülkün kabul edilebilir ölçülerin üzerinde kirli bırakıldığı durumlarda VİLLASİNDALAMAN bir temizlik ücreti tutarı hasar depozitosundan tahsil edecektir.

Kiralanan mülkte oluşan herhangi bir hasar durumunda, müşteriler VİLLASİNDALAMAN’I haberdar etmekle yükümlüdür. MüŞterilerin konakladıkları süre içinde verecekleri her türlü hasar ve kaybettikleri her türlü eşyanın bedeli eğer hasar depozitosu alınmışsa bu depozitodan düşülecek, hasar depozitosunu aşan hasar durumlarında ise müşteriden nakit olarak ödemesi talep edilecektir.

Ayrıca müşteri ve beraberindekiler toplumsal ve ahlaki kurallara uymaya, çevreyi rahatsız edecek şekilde gürültü yapmamaya, yüksek sesle müzik dinlememeye, ülkemiz kanunlarınca yasaklanan ve suç teşkil eden davranışlarda bulunmamaya özen göstermelidirler. Bu gibi nedenlerle müşteri ve beraberindekiler hakkında VİLLASİNDALAMAN’a, ilgili kolluk kuvvetlerine, emniyet birimlerine bir şikayet ulaşması durumunda VİLLASİNDALAMAN müşteriden rezervasyon süresi dolmadan kiraladığı mülkü boşaltmasını isteme hakkına sahiptir.

VİLLASİNDALAMAN web sitesinde belirtilen ve muhafazakar (havuzu dışarıdan görünmeyen villalar) olarak tanımlanan villalarda konaklama yapacak olan müşterilerimizin, tamamen görünmemezlik garantisini VİLLASİNDALAMAN vermez. Görünmemezlik konusunda, müşterileriler kendi mahremiyetlerini kendileri sağlamak durumundadır. Bu gibi problemlerde, VİLLASİNDALAMAN, sorumluluk kabul etmez, bu gibi problemlerden kesinlikle sorumlu tutulamaz.

MÜCBiR SEBEPLER

Mücbir sebepler kapsamına giren durumlarda VİLLASİNDALAMAN hiçbir yasal sorumluluk altına girmeden bu sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh edebilir. Bölgedeki ya da ülkedeki savaş, savaş tehdidi, ayaklanma, grev, doğal afetler, yangınlar, terörist faaliyetler, salgın hastalıklar, ulaşımda meydana gelebilecek teknik sorunlar, VİLLASİNDALAMAN’ın engellemesi mümkün olmayan, belediyelerce ya da kamu kurumlarınca yapılan üstyapı ve altyapı çalışmaları, devlet yetkililerinin bölgedeki yasaklamaları ve öngörülmesi mümkün olmayan ve kontrolümüz dışında gelişen tüm olaylar mücbir sebep kapsamında değerlendirilecektir.

ŞiKAYETLER

Müşteriler kiraladıkları mülklerde kaldıkları süre içerisindeki şikayetlerini hemen VİLLASİNDALAMAN’a bildireceklerdir. Şikayet konusu durum, VİLLASİNDALAMAN görevlilerince incelenecek ve gereken tedbirler derhal alınacaktır. Konaklama süresinde bildirilmeyen, konaklama bittikten ve ayrıldıktan sonra yapılacak şikayetlerden VİLLASİNDALAMAN kesinlikle sorumlu tutulamayacaktır.